Martynas Pilkis
2014-05-05

10 neišgalvotų šalto dušo privalumų

  1. Vasara prasideda tuomet, kai gali be šalčio sukelto smegenų sustingimo maudytis upėje, ežere, jūroje. Jeigu šiandien pradėsi pratintis prie prausimosi šaltame duše, tavo 2014 metų vasara ateis greičiau ir tęsis ilgiau.
  2. Išlipti iš vonios ar dušo kabinos po šilto nusiprausimo – siaubinga. Jautiesi ištežęs kaip želė. Po šalto dušo jautiesi pilnas puikios jėgos. Nesinori eiti pamiegoti, norisi eiti ir padaryti šį tą įstabaus.
  3. Be to, prausiantis šaltai neužrasoja veidrodis. Visai pravartu.
  4. Yra kalbančių apie tai, jog šaltas dušas suteikia daug sveikatos privalumų. Negaliu pasakyti, ar tai tiesa. Bet tikrai žinau, kad išlipęs iš šalto dušo jautiesi sveikesnis.
  5. Nežinau kodėl, bet šaltame duše kūnas pailsi kur kas labiau. Ką tik buvai sunkioj treniruotėje? Šok į šaltą dušą!
  6. Lygiai taip pat svarbu, kad jautiesi ne tik sveikesnis, bet ir stipresnis. Įveikei vieną iššūkį. Kas laukia toliau? Kad ir kas laukia, jautiesi pasiruošęs.
  7. Šaltas dušas gydo nervus. Išmoksti kvepuoti tikrai giliai ir atrasti ramybę naujaip.
  8. Šaltame duše sutaupai laiko, nes prausiesi tiek, kiek reikia.
  9. Šaltas dušas taupo pinigus . Nebent gyveni bendrabutyje ar kitoj neapskaitomo vandens zonoje. Bet net ir tokiu atveju šaltas dušas taupo – taupo žemės resursus. Kilnu.
  10. Pradedi skirti vandens temperatūras. Suvoki, kad ne visuose namuose šaltas vanduo yra vienodo šaltumo. Tai įdomu. Tampi savotišku ekstrasensu, nes tikrai jauti daugiau už daugumą kitų žmonių.

*

Nežinai, kaip pradėti? Nereikia užsibrėžti per daug: juk nebūtina pradėti nuo šalto dušo, galima pradėti tiesiog nuo šaltesnio. Judėk nuosekliai ir nesileisk išmušamas iš vėžių. Oras dabar eina šiltyn, puikus laikas treniruotis, pati gamta padeda.

Pradėk nuo drungno vandens, judėk link vėsesnio, tuomet link šalto. Pratindamasis pradėk nuo truputį šiltesnio vandens ir suk tą rankenėlę palaipsniui į kitą pusę.  Tau patiks. Tau pavyks!

-
Nuotrauka priklauso George Redgrave
26 – paspausk ir pagirk!

Kiti įrašai panašia tema:

Komentarai ( 12 )

  1. Jo, 10-as geras, visiškai pritariu! :D Šiaip tai man rekomendavo gydytojas (ir aš jį praktikuoju) tarpinį variantą: prausiuosi po šiltu vandeniu, bet pabaigoje nusipilu (pradedant nuo nugaros – ištiesina visą kūną) su šaltu. Gal keli iš paminėtų punktų ir nesigauna, bet savijauta tikrai geresnė.

  2. Žinau ir vieną minusą. Kad ir kaip gera yra maudytis šaltam duše po penkto karto reikia ir karšto. Kitaip ožiuku kvepėsi :D

  3. Kur nors užsirašysiu, kad perskaityčiau prieš akademiją. Kaip žinia, retai pasitaiko ten šilto dušo, tai labai įkvėps. :)

  4. Labai smagus straipsnelis. Dėkui. kai namuose nešildoma buvo, tai šaltas dušas netgi padėjo suprasti, kad visai viskas yra gerai :) Ir ligų jokių visą žiemą :) Aha, Vytautai, sutinku, šaltas dušas žiauriai gerai po mažai miegotos nakties..

  5. Šaltas dušas vienas veiksmingiausių imuniteto stiprinimo būdu. Tačiau, svarbu, jog prieš tai kūnas būtų šiltas, o perėjimas prie šalto vandens būtų momentalus. Tai yra, jog jei jūs po truputį keisit vandens temperatūrą, iš lėto pratindami kūną – tai nebus taip veiksminga. Svarbu, jog kūnas patirtų šoką, todėl geriausią prieš tai kokią minutę dar pastovėti po karštų vandeniu – kūnas patirs didesnį temperatūros skirtumą, o ir sumažės tikimybė peršalti. Jeigu jūsų tikslas grūdintis – pratinkitės ne kas kart mažindami vandens temperatūrą, bet iškart naudodami šalčiausią vandenį, o kaskart tik ilginkite būvimo po šaltu vandeniu laiką.

    PS vos pažvelgęs į straipsnio nuotrauką iškart supratau kieno parašytas straipsnis :D

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *